pondělí 1. září 2014

Maličkosti - drabble


Po dlouhé době další příspěvek :) Tentokrát Drabble, který vzniklo vlastně tak trochu z nouze. Přihlásila jsem se totiž do DUELu v Literárním klubu a ta mrcha múza se na mě totálně vys*...:D takže vzniklo to, co vzniklo. :D
Přesné zadání nebylo, jen jsme dostali fotografii (tu, co vidíte u článku) a měli z ní čerpat inspiraci :) 
Speciální poděkování patří Erin! Která, i když jsem jí to poslala na poslední chvíli, si udělala čas na zkritizování a jsem jí za to neskutečně vděčná! Děkuju, děkuju, děkuju!

Podívej na tu kupu zelených kvítků!
Kvítků? Kámo, seš ty vůbec normální? Co by dělaly kytky uprostřed lesa?
Nevidíš je? Ty drobounký rostlinky všude kolem?
Ne. Je tu jen les, stromy a nějaká tráva.
Nemyslím trávu. Podívej se sem. Sáhni na ten hebký povlak, kterým dokážou obalit kámen a
řekni, že to není nádhera!
Je to jen blbej mech, co se ti na něm tak líbí?
Každý záhyb lístku. Každý detailně vytvarovaný květ. Je to jako zázrak, že si příroda dokáže s něčím takovým dokonale vyhrát. Stačí jen otevřít oči a podívat se. Protože právě maličkosti dělají obyčejné věci krásnými.



Pokud se vám drabble líbí, můžete pro něho hlasovat TADY
V soutěži stále zbývají volná místa v některých kolech, takže pokud rádi píšete, určitě se přihlašujte! :)

11 komentářů:

  1. Krásne, výstižné a pravdivé :) Zahlasovala som za teba. No hej, keď múza proste odíde je to na houby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Za obojí :)
      Jo, je to víc než na houby :D

      Vymazat
  2. Zaujímavé drabble, príde mi to ako rozhovor dvoch osôb :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se to líbí, a vím, jak je těžké napsat něco, když tě múzák/ múza poslala k šípku. Pěkné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :)
      Tak to doufám, že tě tvá múza nepošle k šípku tak, jako mě :D

      Vymazat
  4. Zaujímavá forma dialógu... Bez úvodzoviek, nepriamej reči... Vynikne tak jasnejšie posolstvo tvojho textu. A narozdiel od tvojho súpera, tvoj text to posolstvo má. Je síce kratší ale lepšie sa číta. A po jeho dočítaní, to v človeku niečo zanechá... Krása :)
    Presne také nejaké pocity mám, keď som vonku na fotozáťahu a makroobjektívom zachytávam tú drobné a predsa veľkolepú krásu prírody navôkol. Keby to tak videli aj ostatní... Keby otvorili oči a boli voči svojmu okoliu milosrdnejší...
    Tak už sa nám vráť a napíš niečo! Niečo dlhšie! Niečo čo nezhltnem na jeden nádych!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně napsané :) dala jsem ti též hlas ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Samozřejmě máš i můj hlas, to s těma ušima si nahradila krásně, pasuje to tam jako zadek na hrnec! Skvělá práce!

    OdpovědětVymazat