neděle 22. ledna 2017

Ordine Draconis

Příběh, který jsem přísahala, že nikdy nezveřejním.

 Anotace


Doby, kdy oblohu brázdily Strážci na dračích hřbetech jsou dávno pryč. Po zničující válce proti Temnotě z původního Řádu nezůstal nikdo a ti, kdo přežili, jsou odkázáni k tomu žít ve světě zmítaném hrůzami a chaosem.

Všudypřítomnost cizích vojáků, s úkolem vraždit neplnoleté děti ve snaze najít a zneškodnit potenciální potomky Řádu jen umocňuje strach panující mezi obyvateli.

Lide však stále věří ze existuje naděje v podobě neohroženého hrdiny, který se má vrátit z exilu zpět domů, aby obnovil v Lefkosii  svobodu a pořádek. Ale co když se touto nadějí ukáže být dívka bez sebemenších schopností, výcviku a předpokladu k tomu splnit poslání, o které vlastně ani nestojí?


Prolog || 1. Kapitola


Knižní trailer 



10 komentářů:

  1. To zní zajímavě :) Jsem ráda, že opět píšeš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Já doufám, že mi ten elán něco tvořit vydrží alespoň do dopsání první kapitoly :D

      Vymazat
  2. Tak tohle je naprosto BOŽÍ! Víš, co je super? Strašně moc se mi líbí, že jsi schopná propojit tvou schopnost psát a zároveň graficky tvořit (jak obálky, tak i videa)!! :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty víš, že jsem refreshovala stránku každých pět minut, protože jsem byla zvědavá na tvoji reakci! :D (Dobře, trošku kecám, ale musela jsem se hodně přemáhat, abych se ovládla! :D)
      Děkuju moc! Mě to vždycky nějak nedá :D Pokaždé, když vymyslím nový příběh, tak první, co udělám je, že zapnu Photoshop a vytvořím k tomu obálku ještě dřív, než to vůbec (a pokud vůbec) začnu psát :D :D taková moje posedlost

      Vymazat
    2. Muhaha, když jsem došla domů, tak jsem se fakt na dlouho zakecala s mamkou a babičkou, takže můj koment se bohužel o pár hodin opozdil. :D
      Tyjo, to se ti vůbec nedivím. Umět tak dobře ve Photoshopu jako ty, tak tam taky pořád něco dělám. :D

      Vymazat
    3. Tak děkujiii ^^ poslední dobou mě to bohužel zase chytlo.. :D bohužel proto, že bych se měla učit na SCIA a né dělat fotomontáže :D

      Vymazat
  3. Ou jééé! *představ si vytřeštěné oči a ďábelským leskem, širokánský úsměv a ukazujíc palce hore*
    Nezbývá nic jiného, než popřát hodně nápadů, inspirace a všichni se budeme moc těšit! Ohledně videa už jsem se ti vyjádřila ♥.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Achjooo, já dmnt jsem si omylem odstranila vlastní odpověď na tvůj komentář a už vůbec nevím, co v ní bylo :'(( *ňuk fňuk

      Vymazat
    3. Jejda, to nevadí, já to určitě přežiju :)

      Vymazat